niedziela, 25 grudnia 2011

Wigilia! Jak ja szaleńczo uwielbiam ten magiczny dzień! Zapach choinki, pyszne 12 potraw, rodzinna atmosfera, kolędy... i prezenty! W tym roku jestem baaaaaardzo zadawolona! Słodki, francuski berecik z cekinami, złoty kluczyk na łańcuszku, budzik naśladujący odgłosy natury :), ręcznik z moim imieniem, bransoletka, "Encyklopedia nastolatki", czekoladki, uroczy t- shirt z misiem, zestaw eleganckich kubków, wymarzony kobaltowy komin Cubus, pierścionek na dwa palce w kształcie klucza wiolinowego (odzwierciedla moją miłość do muzyki <3), bluzę i t- shirt Nike oraz... moja wymarzona książka Teen Vogue'a "Praktyczne porady" !!! Była mi okropnie potrzebna, ponieważ, jak wiecie moda to moja wielka miłość i pasja. A w niej mogę czytać biografie projektantów (m.in. Karl Lagerfeld, Stella McCartney, PHILLIP LIM <3), szkoły wyższe projektowania ubioru na terenie Polski, oglądnąć biurko samej Anny Wintour (redaktor naczelna Vogue'a). Ale także niezbędniki projektanta, stażystki mody i redaktora. Już w listopadzie błagałam mamę o to książkowe cudo, a teraz wiem, że moje posty na blogu będą się opierać na "Praktycznych poradach". Więc, jeśli chcesz zaistnieć w świecie wielkiej mody powinien to być Twój niesbędnik! Książkę można znaleźć w salonach Empik i w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz