piątek, 2 grudnia 2011

♥25 sposobów zawiązania szalika

Lubicie szaliki, apaszki, chusty i arafatki? Ja tak <3! Są supersupermodne i mogą zmienić każdy outfit, jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki! Ja tak uwielbiam. Mam bluzkę, a dzięki dodatkom mogę zmienić ją w zupełnie inną bluzkę. Chusty są idealnym przykładem takiego zestawu. Nie są drogie, kolorowe, dostaniemy rózne kolory i wzory. W tym sezonie modne są również grube, obszerne szaliki i kominy. Nosimy je do krótkich płaszyków, sweterków, tunik i kardiganów, ale także jako stylowy dodatek do casualowego outfitu do szkoły. Ale kiedy wyciągamy je z szafy pojawia się problem: jak je zawiązać, żeby dobrze wyglądać? Teraz masz odpowiedź. W sieci znalazłam " 25 sposobów zawiązania szlika". Każdy jest fajny i oryginalny. Który pasuje do Twojej osobowości i stylizacji. Wypróbowałam parę sposobów i są świetne! Polecam Wam Waterfall, Celebrity i Fake Knot. Moje koleżanki szaleją na punkcie tych wiązań. Wypróbowałyście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz