wtorek, 20 grudnia 2011

Choinka, choinka pachnąca jak las...

Ten modowy blog powoli zmienia się się w bloga pamiętnikarskiego. Ale nawet mnie to cieszy :). Lubię pisać o swoich zwykłych i niezwykłych przeżyciach.

 Zbliżają się Święta i ja już nie mogę się doczekać moich choinkowych prezentów. Strasznie się cieszę, że nie idę jutro do szkoły i wybieram się z tatą na świąteczne zakupy. Potem pojadę już do babci i tam będę już przygotowywać Święta. Szkoda, że trwają tak krótko... Ale potem tydzień wolnego i Sylwester! Hurra! Ale to jeszcze nie pora, żeby myśleć o szampańskiej zabawie. A macie już ubraną choinkę? Bo ja już ubrałam! Mam też małą choinusię w moim pokoju. W tym roku zaopatrzyłam ją w nową "biżuterię"!
Ładna? Bo mi się baaaardzo podoba. Choinka jest dla mnie jednym z najważniejszych świątecznych symboli. A dla Was? Czym jest choinka? Napisz artykuł o swojej choince i o Twoich przeżyciach związanych z nią. Najciekawszy artykuł zostanie nagrodzony publikacją na blogu! Artykuły przesyłajcie na mojego maila (sylwianowi@o2.pl) do 23 grudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz