wtorek, 6 grudnia 2011

Projektowanie

Ostatnio zaczęłam projektować. Na początku tylko z nudów, jak nie miałam co robić. Zawsze myślałam, że nie umiem rysować, a plastyka w szkole mnie wkurzała. Teraz nie mogę się oderwać! Wciąż tworzę nowe projekty. W domu, a nawet na lekcji. Myślałam, że mi przejdzie, ale projektowanie przyczepiła się mnie, jak rzep psiego ogona. Zawsze chciałam zostać projektantką mody, ale wiedziałam, że mi się nie uda. Zresztą, o tworzeniu ubrań nie wiedziałam nic, a nic! Właściwie od dziecka miałam w pudełakach z ciuchami dla lalek pełno starych skrawków materiałów, które dawała mi babcia. Kiedy przyjeżdżałam odwiedzić dziadków, wyciągałam maszynę i razem z babcią tworzyłam spódnice, sukienki i bluzeczki dla moich lalek. Teraz mi się to przyda, bo zamierzam szyć moje pomysły przelane na papier. Jak myślicie, uda mi się? Oczywiście nie od razu moje prace będą piękne i dopracowane, ale zawsze coś, no nie? Muszę poszperać w sieci i znaleźć jakiś fajny materiał! Jeśli znacie strony z tkaninami, proszę, podajcie!

Uwaga! Tylko do jutra możecie się zgłaszać do konkursu o lakiery do paznokci! Szczegóły w poście KONKURS! KONKURS! KONKURS!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz