sobota, 25 lutego 2012

Ostatnio w ogóle nie mam pomysłów na stylizacje, ani tym bardziej czasu. Jutro też na pewno mi się nie uda, w tygodniu może nad czymś pomyślę. Dobra, koniec narzekania.
 Wiem, że nie pisałam baaardzo długo, ale dosłownie przed chwilą po oglądnięciu na ipli "Czasu Honoru", czyli mojej wielkiej telewizyjnej miłości. Właściwie teraz nie oglądam prawie nic oprócz właśnie tego. Przy CZH spędzam ostatnio cały wolny czas na kompie, za co muszę podziękować moim dwóm najlepszym przyjaciółkom- Oli i Jagodzie.
 Przejdźmy do konkretów.
Zakochałam się w colorblocking, od kiedy zobaczyłam MACADEMIAN GIRL, czyli świetny polski blog modowy. Tak spodobało mi się szalone, kolorowe łączenie pstrokatych kolorów, że szukam wszystkiego, co jest związane z tym stylem. I oto moje dzisiejsze hity :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz