sobota, 18 lutego 2012

Mini outfit- Mam cukierkowe serducho!

Witam wszystkich serdecznie w piękny, zimowy, ale dość ciepły wieczór.
 Zrobiłam sobie dzisiaj mini sesję zdjęciową. Jest naprawdę malutka, ponieważ wybrałam tylko jedno nadające się zdjęcie. To za ciemne, to mam minę, jak jakiś kosmita, to włos mi stoi w złą stronę, to zrobiłam pozę, jak modelka spod Społem :). Więc dodaję jedno zdjęcie. Choć było dość ciepło i była okazja, żeby wyjść na powietrze i zrobić zdjęcia jak należy, oczywiście musiało mi się zachcieć siedzieć na komputerze i bazgrać jakieś gówno na paincie. Więc z zdjęć plenerowych nici. Może jutro mi się uda, ale to raczej wątpliwe. Są zdjęcia w domu, na kanapie. Aby w scenerii coś bardziej przykuwało wzrok, ułożyłam na narożniku serduszko z cukierków. 
 Przejdźmy zatem do stylizacji. Założyłam mój prawie nowy oversize z napisem "Really like my look?", którego niestety nie widać w całości z powodu plisowanej spódnicy. Chciałam trochę zawstydzić śnieg :) i założyłam na głowę czarny kapelusz, żeby śnieg sobie nie myślał, że rzeczy, które są na naszej głowie, są tylko i wyłącznie białe. Chyba wiecie, o co mi chodzi ;). Do tego białe getry (tzw. warmers) i srebrne tenisówki, które są szczerze na mnie za małe, a założyłam je w sumie 2 razy. Chyba pomyślę o jakiejś aukcji   na allegro. Dodatkiem, który na zdjęciu się trochę rozmazał jest podwójny pierścionek w kształcie klucza wiolinowego. Tworzy to zestaw, który skojarzył mi się z dziewczyną z boiska, która kocha słodycze. No i jak? W zdjęciach nie podoba mi się jedynie to, że wyszłam trochę za młodo, co dla mnie jest nie korzystne, ponieważ i tak mam bardzo dziecięcą urodę. 

oversize- Bershka
spódnica/ skirt- H&M
kapelusz/ hat- 5-10-15
balerinki/ flats- butyk.pl
getry/ warmers- no name
pierścionek/ ring- Claire's
Polub! Enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz