piątek, 16 marca 2012

I'm happy in the park!









kapelusz/ hat- 5-10-15
chusta/ scarf- H&M
kurtka/ jacket- F&F
torebka/ purse- H&M
spodnie/ pants- Zara
buty/ boots- CzasNaButy.pl




Pierwsze zdjęcia na świeżym powietrzu! Jest naprawdę ciepło, więc moja mam nie odmówiła mi sesji. Ubrałam się po prostu na spacer, nie kombinując z dodatkami. Zielona chusta i niebieska torebka okazały się być idealne.

First photos outside! It's very warm, so I went for a walk. I am wearing classical casual outfit with basic accessories (green scarf and cobalt purse).


FOLLOW AND COMMENT! GREETINGS!

3 komentarze:

  1. great style, you are so sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja perfekt;) aż zapachniało wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka!
    http://mood-book.blogspot.com/
    dopiero zaczynam blogowanie, proszę o ocenienie mojej pracy :) z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń